HTML

B terv

Mi jut eszedbe a szingli szóról? A Szex and the City... -Gondoltam. És mi van valójában a fogalom mögött? 2010-ben. Magyarországon. Budapesten. Hogy él egy 30-as egyedülálló nő? Hogy küzd meg a mindennapjaival? Hogyan töltse az idejét, ha a barátai mind párkapcsolatban élnek? Hol tud ismerkedni? Mihez kezd az ösztöneivel és a családja, környezete elvárásaival? És mi van akkor, ha valójában még élvezi is a helyzetet, amiben él? Vajon a vágyott gyerek örökre álom marad? Működhet ma Magyarországon a "B terv" egy pártalan nőnél? 30 múltam. Egyedül vagyok. Nem feltétlenül ezt szerettem volna, de így alakult. Van munkám, egzisztenciám, barátaim, családom. Nincs társam. Gyereket viszont mindennél jobban szeretnék. Három évet adtam magamnak. Ha addig nem találom meg a társamat, jöhet a "B terv" (örökbefogadás, vagy mesterséges beültetés). És hogy addig mi lesz? Egyáltalán miként alakul a sorsom? Na erről szól ez a napló.

Friss topikok

  • (O_O) (törölt): Szia! Próbáltam mailt írni arra a címre amit fent megjelöltél, de visszadobta. Engem érdekelne a b... (2013.02.06. 17:38) Jog

Linkblog

Archívum

Kedves ....!

 

Ha olvasni szeretnéd a blogomat, akkor az alábbi e-mail címen jelezheted, és megbeszéljük.

(alfonzina@indamail.hu)

Kedves Kytia és Igazság Atyja!

Írjatok nekem a fenti címre (e-mail megadásával) és adok Nektek olvasási jogot. Sajnos elkezdték olyanok is olvasni a blogot, akikre nem tartozik, ezért folyamodtam a levédéshez.

 

Köszi,

A.

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alfonzinaslife.blog.hu/api/trackback/id/tr752232382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Father Justice (törölt) 2010.08.19. 10:58:40

És ilyenkor eltűnnek a régi posztok?

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2010.08.19. 12:20:44

Nem szabadna. Nem tüntettem el őket, csak avatatlan szemek nem láthatják.
kaptál egy linket a címeden. arra kell kattintani, és elvileg utána a titkosított bejegyzések is láthatóak.

-gémkapocs- (törölt) 2012.04.24. 13:13:56

Hogy lehet olvasási jogot kapni a blogodhoz?

(O_O) (törölt) 2013.02.06. 17:38:09

Szia! Próbáltam mailt írni arra a címre amit fent megjelöltél, de visszadobta. Engem érdekelne a blogod. Csatlakozhatnék?
süti beállítások módosítása